torsdag den 27. marts 2008

Test kage...

Så har jeg lavet en test lagkage.

Lagkagebunde med cacao
1. lag nederst med pistaciemasse blandet med flødeskum
2. lag øverst med kagecreme, blandet med flødeskum og jordbærmarmelade. Det er meningen, at det skal være jordbær i terner.
Øverst er der så fondanten. I øvrigt ikke rullet så tyndt, som jeg ville foretrække, men det er som nævnt på the scrap cat forum noget sejt at arbejde med. Kræver øvelse tror jeg. :)

Lidt dårlige billeder, men det bedste, jeg kunne klare med Sophie på armen ;)

Farverne skal I ikke tage jer af, det er kun for sjov og for at arbejde med fondanten. På det første billede er krakeleringerne rigtigt synlige...
Og kagen er dels grøn marmoreret (ikke så synligt på foto) og dels blå marmoreret.


2 kommentarer:

Cowgirl sagde ...

HM prøvespiser du dem også - for så skal du da vist til at passe på vægten....

Elisabeth sagde ...

Ha, ha. Ja, den blev serveret for min far og hans kæreste, samt Martin, Malene og jeg.
Og ved du hvad det værste var???
Jeg ku ski ikk selv lide den...

Ha ha ha.