tirsdag den 1. juli 2008

TAK MOR

Så har min mor lige forkælet mig grundigt.
Samme dag, som mor fik sit hjertestop (altså før vi vidste noget om det her i Middelfart) der havde jeg bestilt en Tote3 i pink/sort hos Multiscrap. Og den har jeg så i sagens natur selv betalt.
Som de fleste jo nok ved, så ser den sådan her ud ;o)
Sidst jeg var i Svendborg for at besøge dels en god veninde (sådan en rigtig tøse/børneweekend uden mænd - de er nemlig begge ude at sejle) og dels min mor, der fandt jeg så om lørdagen to pennalhuse i lyserød, som så er fyldt med alle mine penne, blyanter osv. De skal så med til crops osv. Jeg har nemlig et andet til hverdagsbrug, når nu jeg skal til at gå i skole igen.
Men da min mor så toten og hvad Iben havde på hjemmesiden, så gik hun lige amok.
Så som tak for hjælpen i forbindelse med hendes hjertestop skulle jeg have:
Dvs. den blå kasse i venstre side har jeg selv købt, sammen med en mini-kuvert-skabelon og et prismatic farvekort. Dem har jeg ikke noget billede af lige pt.
Uh, hvor jeg glæder mig til at flytte ind i de tasker der.
Jeg var og er stadig ellers helt vild med Vituri Lifestyle taskerne især den i oatmeal/ sort, men mangler mere ting til crops, end en håndtaske jeg sjældent bruger pga. pusletasken er min mest anvendte taske pt. Og så ellers en rygsæk.
Men er min mor lige sød eller hvad? Tak mor.

5 kommentarer:

Elisabeth sagde ...

Ps. Den blå kasse er jo en paperholder... Glemte jeg lige at skrive. :P

Thanni sagde ...

Jepz din mor er helt garanteret sød ;D....og godt hun er ovenpå igen :)
Og jeg er slet slet ikke misundelig på dit pink sæt ..nej nej nej :P

FrkScrap sagde ...

Nøjh altså - dét er jo tasker lige efter min smag ! DEJLIG FARVE! ;)
Dém bliver du super glad for!

Og misundelig - dét er jeg overhovedet ikke! ;)

Betina Olesen sagde ...

Hvor er det bare et skønt sæt tasker.... men kan nu godt følge din mor.... taknemlighed er svært at sætte ord på... så hvad gør man ikke ;-)

Tag fordi du tænkte på mig....

Hygge fra Betina

Cowgirl sagde ...

Wau nogle lækre tasker - en bliver jo helt misundelig...Håber din mor har det godt !!!