søndag den 9. december 2007

Operation.

Så blev jeg opereret, det er nu 17 dage siden.
Jeg fik taget alle 8 sting for 2 dage siden -avs.
Heldigvis er smerterne om natten ved at fortage sig, jeg har kun været vågen én gang siden operationen pga. smerter, så det går i det mindste den rigtige vej.
Overlægen sagde, at de kunne se, at nerven var flad, næsten afklemt, så det var på høje tid, at jeg blev opereret og hvis jeg får følelsen og kræfterne tilbage i hånden, vil det kunne tage op til 2 år før det sker. Øv, men jeg må tage en dag ad gangen.
De næste 4 uger må jeg ikke løfte mere, end hvad der svarer til en liter mælk og det er ikke ladsiggørligt. Men hvis jeg løfter uden at bruge hånden, og i stedet bruger armen, ville han sige god for det, for som han sagde:
Du ved selv, hvornår du har overbelastet!
Og jeg glæder mig vildt, til at jeg må køre bil igen. Det bliver ca. omkring juleaften, og det vil helt klart føles sådan. ;-)

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Ja, jeg ved hvor lækkert det er at kunne køre igen (at få sin frihed tilbage) har lige ikke kunne køre bil i 5 uger pga. operation i foden.