onsdag den 23. april 2008

Blog on off

Puuuh, hvor tiden går.
Jeg har ikke skrevet på min blog i laaaang tid, og blogrundfart har jeg ikke tid til p.t. heller - desværre, så det er ikke for at være uhøflig, at jeg ikke kommenterer.
Jeg når slet ikke forbi. :o(

Vi har fået muget ud i huset, tiltrængt længe, og jeg har IKKE tænkt mig at uploade før-fotos, måske efter-fotos. ;o)

Sophie bliver jo 1 år på lørdag og jeg er så igang med forberedelserne, så som at få bagt lagkagebunde, muffins og diverse andet.
Maden er planlagt, skal bare laves, og ja... da vi ikke har plads til vildt mange ad gangen, så er vi nødt til at holde det både lørdag og søndag.

Oprindeligt var det meningen at familien skulle komme lørdag, men hele 3 (tre!!!) medlemmer havde lige "glemt" at det var om lørdagen, hun fylder 1 år, så de har skam lavet andre planer. ØV!
Så nu kommer vennerne med børn (3 par og ialt 4 børn) så vi bliver 13 plus Sophies sovedyr Langøre til bords om lørdagen, og om søndagen kommer familien (morfar og Marianne, mormor, farfar og farmor, Martins x og hendes ven Allan samt Christian og Malene) foruden os selv, så vi bliver 12 om søndagen.
Så der er det ikke nødvendigt at invitere Langøre med. ;o)
(Man er overhovedet ikke vokset op i en overtroisk familie vel?? Hi hi hi)

Men hvor er det bare underligt, at hun bliver 1 år allerede! Min lille baby, er på lørdag ikke længere en baby. I flg. min læge er det dér, de officielt går fra at kalde det baby.
Jeg pakkede lige noget af hendes tøj væk for et par dage siden og hold fast en forskel på hendes tøj. Hendes allerførste kjole (lyserød med nålestriber) i str. 50 fylder mikroskopisk (okay, overdrevet, men alligevel) ved siden af hendes denimkjole med balloneffekt i str. 80.
Til hverdag tænker man jo slet ikke over, hvor meget de vokser...

Så min blog, blogrundfart og chat med venner osv. er sat på hold - lidt endnu.

2 kommentarer:

Annika sagde ...

Ja, tiden løber jo hurtigt, og mon ikke alle overlever at du ikke kommer på rundfart.

Rigtigt stort tillykke med Sophies første fødselsdag på lørdag.

MH72 sagde ...

Tillykke med hendes første fødselsdag! Ja det er vildt som tiden går - og her sidder jeg og er ikke blevet en dag ældre end da jeg var 21 **LOL**