mandag den 2. marts 2009

Hjemmeside for medicinstuderende

Da jeg længe har overvejet at søge ind på medicinstudiet, har jeg dels "bommet" en masse oplysninger og "undervisning" fra min kusine der ER i fuld sving på SDU, samt meldt mig ind på denne side der hedder:
www.studmed.dk

Hvis I - der læser med her - evt. kender nogle, der gerne vil læse medicin, så kan I oplyse dem om denne side.
Den er både for (måske) kommende studerende og nuværende studerende, så jeg meldte mig ind og selv om jeg ikke har skrevet så meget derinde i forum, så har jeg alligevel fået mange gode oplysninger, eks. om ansøgningerne, bøger, undervisningsformer, PDA'er, osv. osv.

Bare lige et lille tip, nu jeg endelig har fået min blogspot til at fungere igen, har lidt tid i overskud efter snart ½ år med sygt barn (og mig selv lidt også) og ja... Lige kom forbi.
;o)

Ingen kommentarer: