fredag den 5. juni 2009

Studmed. dk og mere

Så vandt jeg sandelig et gavekort på 3.000,- kr. til bøger fra C.A.Reitzels forlag via www.studmed.dk - det var en dejlig gave at få samme dag, som vi holdt Sophies 2-års dag. :o)

Desværre har jeg ikke så meget tid i overskud til at holde denne blog vedlige, men jeg kommer herind så tit som muligt - og når jeg har noget at sige.
Der er nogen, der har lært mig, at hvis man ikke kan sige noget, bør man tie stille ;o) *ggg*

Jeg er begyndt at træne - skal ned i vægt, men primære mål er opstramning og lavere krops-fedtprocent - og nej, den er IKKE målt - men det er heller ikke så vigtigt lige nu. Jeg vil bare ikke se sådan her ud længere.
Nulpunktet blev lige nået forleden. Ikke fordi jeg er voldsomt overvægtig, men jeg vil hellere tage det i opløbet - inden vægten siger plus eks. 30 kilo.
Jeg har ikke regnet mit BMI eftersom det er lidt "farligt" - hvis jeg går efter min BMI-udregning for 14 år siden, skal jeg ned på 58 kilo og kommer jeg det igen, bliver jeg alt alt for tynd. Har også en relativ tung knoglestruktur, så... 65 kilo må være nogenlunde.
Bare jeg går ned i tøjstørrelser og får en bedre figur så må det være det.

Og så skal jeg have sat nogle del mål og hel mål.
Overvejer lidt et halvmaraton til september, men HADER HADER HADER at løbe, så hvor genial idé er lige det *ggg* ??? Og det er nok også for kort tid til at få banket formen derop. :hm:

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Det er godt at ha' nogen mål - og jeg glæder mig da til at læse om hvordan du får kombineret "jeg-hader-at-løbe" med den halv marathon *G*