fredag den 3. juli 2009

Træning

Efter 11 dages pause, kom jeg i gang igen i sidste uge - og nu hvor jeg så har trænet næsten hver dag siden, så må jeg indrømme, at når først motionen kører rigtigt - dvs. at jeg rammer de rigtige muskelgrupper og får energierne helt op og bliver i lidt bedre form, så bliver det nemmere at ændre kosten.
Jeg vil helst ikke ændre for mange ting ad gangen, så knækker jeg nakken og det vil jeg ikke denne gang.
Er blevet meget bedre til torsostabilisering, også kalder Hower bare i løbet af en uge, så mon ikke det kommer?

Men jeg spiser - indrømmet - stadig forkert og så især når jeg er stresset/ presset. Jeg har i denne batalje-kamp virkelig bare kørt mad ind, dog ikke junk, men knap så hensigtsmæssig mad og det er jo ikke smart.
Grøntsagerne ligger også ubrugte hen i dag, for jeg har svært ved at finde på noget, som ikke ender med at blive for varmt at spise. Sophie spiser intet om aftenen alligevel i øjeblikket og jeg har heller ikke den store appetit, så varm mad er næsten udelukket.
Salat rører hun heller ikke, og det orker jeg næsten ikke lave til mig selv. Hm...
Øv øv øv.

Men mon ikke om en uge, at jeg kan begynde at ændre hist og her igen?
:o)

Det er bare så fedt at træne, nu hvor jeg kan mærke at jeg får det fysisk bedre af det!!!

Ingen kommentarer: