tirsdag den 20. november 2007

Operation.

Så er det endeligt afklaret.
Jeg skal opereres i venstre hånd, for Carpal Tunnel Syndrom, og var så heldig at de på sygehuset har fået et afbud, så jeg kan komme til allerede på torsdag.
Nu har jeg så også "kun" rendt rundt og haft problemer siden 2005, så jeg er noget ked af, at det skulle tage så lang tid. Men - nu sker der i det mindste noget. Og det er jo skønt!

Lægen som indstillede mig til operationen kom dog med nogle knap så spændende udtalelser, blandt andet at jeg jo har gået med problemet så længe, at han ikke troede, at jeg ville kunne få følelsen tilbage i hånden.
Han regner med, at der har været trykket så længe på nerven, at skaden er permanent, så i bedste fald (som han sagde) ville jeg "kun" ende med at blive smertefri, men ikke 100 % i orden igen.

Så indrømmet, i fredags var jeg temmelig ked af det, for det kommer til at påvirke mit erhverv, hvis jeg ikke får følelsen tilbage, men jeg må jo få det bedste ud af det. :o)
Så må jeg bare finde på en anden måde at arbejde på, såfremt det kan lade sig gøre. Og i worst case, må jeg finde et helt andet arbejde.
Et eller andet skal der da i hvert fald ske, så vi ikke kun har Martins indtægt at klare os for. Det er ikke fair over for ham, synes jeg.

Men, jeg er lidt spændt på operationen, for de vil splitte ledbåndet, og hvordan de så undgår, at det gror sammen igen, det har jeg ikke hørt noget om, men det kunne jeg godt tænke mig at finde ud af.
Hvis det gror sammen igen, så er vi jo i princippet lige vidt.

Men som sagt, nu sker der da noget, og så tager jeg den derfra! :o)

1 kommentar:

Cowgirl sagde ...

Håber operationen gik godt og at Martin hjælper med bettepigen. Håber også I fik malet færdig inden der måtte skæres i dig...God Bedring