tirsdag den 26. februar 2008

7 sandheder

Bitten har jo udfordret mig, så jeg må hellere prøve:

1. Har sejlet jorden rundt på hustru-barn sejlads med min far på hans arbejdsplads (ØK), fra jeg var 3 - ca. 14.
2. Da jeg var lille ville jeg være navigatør/ styrmand som min far - alternativt skibsreder, hvis det nu skulle være.
3. Havde også lagt alle planer for skibstyper, navne, uniformer osv. men det "faldt" på uniformsfarven... da min daværende yndlingsfarve var Mærskblå, og uniformerne skulle IKKE være Mærskblå. hi hi.
4. Ville gerne igang med at læse igen, evt. på universitetet.
5. Er på én gang rodløs og hjemmemenneske (frygtelig blanding) ;)
6. Min mormor døde i 2005 - og jeg savner hende hver evig eneste dag.
7. Elsker feminint tøj og høje hæle, men går mest i cowboybukser og træsko ... hm

Nå, hvem skal jeg så udfordre??? tænke, tænke, tænke...

Ingen kommentarer: