mandag den 4. februar 2008

Fastelavn er mit navn

Så har der været fastelavnsarrangement i Sophies dagpleje, alle dagplejerne og deres børn mødtes i legestuen og fra 9.30 - 12. var der fri adgang for bedsteforældre og de forældre der ikke arbejder. Så det var jo heldigt... ;-)


Jeg lovede en veninde at sætte et par fotos op, så det må jeg hellere gøre.


Sophie var blomster fe, men jeg fik ikke givet hende vingerne på, så dem må I tænke jer til.
Man kan godt blive tørstig, selv om man er en lækker lille fe. ;)
Godt, man kan selv.

10 kommentarer:

Else-DK sagde ...

Hun er da godt nok skøn i tyl og lilla. Knuuuuuuusssssser til blomsterpigen fra mig.

Anne sagde ...

Hvor er hun da bare alt for lækker!! :-D

Elisabeth sagde ...

Der var godt nok lige et tidspunkt hvor jeg tænkte, at der helt klart var mere tyl end baby... *GGG*

Unknown sagde ...

hun er bare en nusser lille blomster-fe.

Rikke

Anne Bente sagde ...

åhhhh, så lækker hun dog er, super skøn lille blomst :)

Bitten sagde ...

Nåh, hvor blev hun sød i det outfit Elisabeth. Og hun ser faktisk ud til at hygge sig rigtig meget - glæder mig til at se hende igen :-)
Knus Bitten

Cowgirl sagde ...

Hun er bare dejlig - har du selv kreeret dragten ?

Elisabeth sagde ...

Ja, dragten er hjemmelavet.
Og når man klipper i 3 lag tyl (som jo ikke fylder meget) så eksploderer det nærmest. Der var tyl OVERALT - og jeg finder stadig tylstykker rundt omkring til trods for støvsugning. Hi hi.
;)

Marianne sagde ...

Hvor er hun bare kær....... ;o)

Elisabeth sagde ...

Er der i øvrigt nogle af jer, der ved, hvorfor billederne er så slørede og "krystalliserede" ?
Jeg har gjort nøjagtigt som med alle de andre fotos på siden....