tirsdag den 19. februar 2008

Må man godt være lidt *grrrr*

Nå, Sophies møb er i behandling, hun har nu fået noget nyt penicillin, da det første mærke ikke virkede, hun rodede rundt med temperaturer på omkring 40. Helt nøjagtigt 39.8.
Nu hvor det nye virker, har hun kun 36,9 så det er jo skønt.

Til gengæld *gggrrrrr*:
Så var jeg ved vagtlægen med hende her til aften, da hun i løbet af ganske kort tid, fik noget udslæt, og jeg var bange for at det var penicillinen hun ikke kunne tåle... (Jeg er selv pen.allergisk og det lignede lidt det udslæt jeg fik den gang.)
Men nej.
Pigen har oveni - eller før - møbben fået skarlagensfeber. Nu kommer udslættet bare.

Så er der ski da ikke noget at sige til, at hun er sløj. Lille pus.

Men, NEJ HVOR JEG GLÆDER MIG til Martin kommer hjem. Jeg syntes ikke det var hårdt, da hun var ammebarn at vågne x gange om natten, jeg syntes ikke det er hårdt, når hun skriger for ondt i tænder, mave eller hvor pokker det nu er, men at hun oveni en møb har skarlagensfeber er bare hårdt.
Hun sover dårligt, både om dagen og om natten, er et lille hængetræ og noget så "bette" og samtidig kaster hun bare op, hvis hun får andet end modermælkserstatning og/ eller vand, så...

Mor vasker igen i morgen lille skat. ;-)

3 kommentarer:

Bitten sagde ...

Øv altså også Elisabeth. Det er da træls at hun er så syg det lille pus og ja - du må godt være lidt *grrrr*.

Når du nu har læst mine 7 sandheder, så bliver jeg nødt til at udfordre dig til at skrive 7 (det er snart svært at finde 7 , der ikke allerede har gjort det :-)

God bedring til lillepigen.

Marianne sagde ...

Puha.... Stakkels lille pusling da.... Håber hun meget snart får det bedre. Rigtig god bedring med hende i hvert fald....

Elisabeth sagde ...

auch, var det en "rigtig" udfordring Bitten?? Hi hi. ;)

Og mange tak for ønskerne om god bedring til Sophie til jer begge. :)