tirsdag den 5. februar 2008

Jobansøgning og -samtale.

Pu, ha.
Jeg skal til jobsamtale på torsdag. Det er helt vildt. Ovenpå x antal afslag og det der er værre, nemlig at der slet ikke svares hverken ja eller nej til ansøgningen, så er det faktisk allerede positivt. :D
Åbenbart ligger jeg p.t. lunt i svinget, chefen har udtalt, at han godt kunne lide, at det lød til, at jeg havde et kæmpe drive og var villig til at tage et specifikt kursus for at blive velegnet til stillingen.

Skal nok fortælle mere senere, bare rolig. ;-)

Men nu vil jeg gå i seng, skal tidligt op med Sophie i morgen tidlig.
Og jeg overvejer at fræse til frisøren og lige få gjort bare lidt ved håret, så jeg er lidt mere repræsentativ på torsdag. ??? Hm....

2 kommentarer:

Cowgirl sagde ...

Jeg er så spændt - hvordan gik det ???

Elisabeth sagde ...

Hej :D
Jeg har ikke hørt noget endnu, andet end at det skal besluttes endnu højere oppe, end ved dem, jeg var til samtale med...