torsdag den 14. februar 2008

Syg igen, igen, igen...

Nå, så har Sophie draget sig en ordentlig omgang forkølelse og "forkølelses irriteret" mellemøre på sig, men den er vist heldigvis ved at være slut nu. Det hjalp, da hovedenden i hendes seng blev hævet med 20 cm.
Man tror ski at barnet trimler ned i enden af køjen, men nej, hun har længe ikke sovet bedre!!
Og dermed også moderen, så længe man sover i samme rum. ;-)

For mit eget vedkommende, ja, jeg glæder mig vildt til Martin kommer hjem, jeg har muligvis fået bøvl med min galdegang igen, til trods for at galdeblæren er fjernet.
Jeg havde vagtlæge forleden nat og fik et ordentligt hak i den ene side af rumpetten, med noget der var så stærkt, at jeg rent faktisk ikke kan huske, at jeg stod op og fik Sophie klar til dagpleje, men hun var ikke hjemme kl. 11-12 stykker da jeg vågnede, og gået selv er hun jo nok ikke?? ;-) *ggg*
Senere måtte jeg til egen læge, der gentog "kuren" bare i den anden side, og så fik jeg ellers en recept med "gode" ting til næste gang, jeg får en tur.
De kloge hoveder mener, at jeg enten har krampe i galdegangene eller galdesten, for det kan man af og til godt producere til trods for den manglende galdeblære. Hvis det er sidstnævnte, er der kun én kur. ... Operation, igen. Så jeg krydser fingre for et enkeltstående tilfælde.

Indrømmet, jeg er træt og slidt, og håber på 1 - måske 2 dage, hvor Martin er primus motor på Sophie, så jeg kan sove og komme lidt til hægterne igen, så jeg kan få skik på huset som ligner Jehovas ødelæggelse (og JA, mere end normalt...) og få begyndt at scrappe lidt igen.
Med alle de scrappeting er jeg nødt til enten at begynde at scrappe seriøst igen eller få dem solgt, for de fylder og bliver ikke brugt.
Og det er jo egentlig trist.

Og hvis der er nogle, der kan give mig en "how to do blog-tracking" eller hvad det hedder for dummies, må de gerne sige til, for jeg vil gerne følge med i x antal blogs, men får dem ikke altid tjekket og når jeg så kommer ind er der 12.000 nye indlæg... hi hi.

Ingen kommentarer: