søndag den 15. juni 2008

Criss cross cards

Og så fik jeg sørme lavet 2 criss cross cards ved crop.
Det store er dog ikke helt færdig, jeg venter på at et hjerte med nogle microkugler på folie, belagt med glossy accent skal tørre.
Og det ser desværre ud til, at jeg skal lave et nyt hjerte, da det ikke er blevet så pænt.

Det lille kort bliver afleveret i morgen, regner jeg med og det store, jamen der skal så sættes et blåt hjerte lige ved siden af det sandfarvede foran på kortet.

Men det bliver ikke sidste gang, jeg laver criss cross, selv i mini format. ;o)

3 kommentarer:

Cowgirl sagde ...

Skønne kort og jeg har scrollet lidt ned på siden - sikke fine LO'er du også har fået lavet.
jeg glæder mig til et bedre billed af den teknik med kuglerne - for det ser umiddelbart fint ud...

Helle sagde ...

Hvor har du været kreativ Elisabeth... rigtig søde kort.

Og de der med micro beads... rigtig smart.. synes det ser sødt ud.
Knus Helle
(tobiaskristian)

Betina sagde ...

Sikke søde kort :O)