onsdag den 4. juni 2008

Scrap på vej

Så er jeg endelig ved at komme i gang med at scrappe igen, det har været en god måde for mig at få afreageret på, mens min mor lå på sygehuset efter sit hjertestop.
Jeg regner med at uploade efter på søndag, da noget af det, jeg har scrappet er til en gave, og vedkommende kigger som regel herinde.
Og ja, jeg tør godt sige, at jeg har scrappet en gave, for jeg var nødt til at bomme fotos hos vedkommende, så det er nok gættet, at det var til noget i den stil. ;)
Men resultatet kommer snart.

Og så har jeg været inde ved Bitten og hente diverse lækkert papir og lidt dims. Håber på at få lavet mit dobbelt LO enten i aften eller i løbet af weekenden, hvis ikke der dukker nogle arrangementer op.

Min stedsøn - store dreng - bliver søreme 18 på fredag, så jeg håber på, at han og familien holder et eller andet, så man kan "vræle over" hvor stor han er blevet. hi hi.
Men - han er nu dejlig.
Et eller andet sted er det naturligvis vemodigt, han flytter hjemmefra og helt til Aalborg i august, hvor han skal ind til militæret, som han har lavet en 6-årig kontrakt med, især når man tænker på at han var omkring 2½ da jeg mødte ham første gang. En lille møg-unge, der snød så vandet drev i Ludo og ja, selvfølgelig var dejlig alligevel. ;)
Men, heldigvis er det naturens orden, at vores børn bliver store og flytter hjemmefra. Det er bare lidt underligt.
Okay, jeg har så også et blødt punkt for både ham og søsteren, så det er nok derfor jeg lider af "tom-rede-syndrom" til trods for, at de ikke bor her. Ha ha.

Ingen kommentarer: