fredag den 13. juni 2008

Mit dobbelt LO af Sophie

Jeg siger mange tusind tak for hjælpen - nu lykkedes det endelig!!
Det gik ABSOLUT ikke i den retning, som jeg oprindeligt havde tænkt - men nu udviklede det sig i den retning som det gjorde.

Umiddelbart har jeg holdt mig stramt til skitsen, og det er med vilje, da jeg ikke syntes, at det virkede helt så godt med vinklede fotos og andre ting.

Der er brugt LUCKY og HOPE papir fra henholdsvis BG og Around the block. Det første papir købt ved GQ for hundrede år siden, og det sidste fra Scraphouse for nylig.

Der er så yderligere brugt sorte og olivengrønne bånd, grønne krystalbrads, evergreen acrylmaling, cranberry og lemon acrylmaling blandet, røde silicone blomster med brun/hvide brads, brun/ hvid spænde og en "diamant" stjerne.

Teksten siger (da jeg ikke lige ved hvor nem den er at læse) :
"Du har altid været en glad og lattermild lille pige. Lige denne dag var du dog ekstra glad og smilede og lo hele dagen.
Det måtte jeg bare fotografere og så grinede du bare endnu mere, hver gang blitzen gik af.
Til sidst havde du tårer i dine smukke øjne. Af bare latter!
Og da du kom i seng, gik du ud som et lys. Lille glade, trætte skat."

Farverne snyder måske en anelse, men jeg kunne altså ikke vente med at uploade. ;o)

5 kommentarer:

FrkScrap sagde ...

Kan se min kommentar røg under et forkert indlæg, så du får den bare her også. :D

Hvor er det altså bare blevet rigtig flot. Godt lavet.

:)

Elisabeth sagde ...

Tak, jeg havde slet ikke set din kommentar. :)
Jeg er også selv godt tilfreds - det var dejligt med de input der kom på TSC - det var lige det, der brød isen, så jeg kom videre.

Helle sagde ...

Hvor er hun bare skøn Elisabeth... og et rigtig flot lo. Dejligt at se noget fra dig.

Knus Helle
(tobiaskristian)

MH72 sagde ...

Dejligt LO du har lavet - rigtig skønt med alle de små billeder, det ser godt ud!

Marianne sagde ...

Åh, den endte jo med at blive rigtig flot!! 1000 tak for de fine how-to's - de er straks gemt ;o)