mandag den 30. juni 2008

Tagged af Helle/ cowgirl

Så er jeg blevet tagget af Helle med følgende spørgsmål:

1. Hvad lavede jeg for 10 år siden:
Da læste jeg på sygeplejerskolen i Slagelse og var samtidig i gang med at planlægge flytning herover til Fyn, flyttede så først i 1999, men det er en anden historie.

2. Ting på min To Do liste
Min gælder også for i morgen, kl. er 2314:
Sophie op og i dagpleje.
Skrive mail med fødselsdagshilsen eller sang / begge dele til Martin, da han fylder 46 år 1.7.
Købe et kort (ja, ved det, men når ikke at få et lavet) til Inga der fylder 85 om lige om lidt - sød sød dame. Hun er årsag til vi fik "luksus"klapvognen til Sophie.
Købe regnslag til klapvognen, da vores brændestabel væltede ned over vognen og - heldigvis kun - ødelagde regnslaget.
Købe en studiekalender, da jeg begynder på VUC i august.
Til Multiscrap afhente gode sager... :o)
Hjem, hente Sophie og så bare være sammen med hende til hun skal sove, tumle lidt på gulvet osv.
Strikke lidt videre på en gave, jeg er i gang med.
Og på et eller andet tidspunkt selv i seng.

3. Snacks jeg kan lide:
Jeg er enig, med Helle. Den er meget afslørende, og jeg har heller ikke godt af det.
Ostepops, sour cream & onion chips, coca cola, de rigtige flæskesvær, god mad ... øh, ja.

4. Ting jeg ville gøre hvis jeg var milliardær:
Betale gæld ud, købe et hus der passer til os, tage motorcykelkørekort, købe motorcykel, få sat vores motorcykler i stand (Martin har jo allerede en), forkæle familien lidt men ikke for meget og lave opsparinger til ungerne.

5. Steder jeg har boet:
Svendborg, Gislev, Ringe, Svendborg, Herning, Svendborg, Korsør, Kauslunde.

Nå, hvem skal jeg så tagge???
Håber jeg må tænke over det til i morgen, for nu vil jeg i seng.

Ingen kommentarer: