onsdag den 25. juni 2008

Maze album og Sophie

Så har jeg lavet lidt mere scrap, et Maze album efter TVWeeklys anvisninger.
Indersiden er ikke så pæn, så jeg skal nok have lavet det om inden på lørdag (øv), men ja, så har jeg da prøvet.
Men, jeg har tænkt mig at prøve at lave flere, og måske pynte lidt inden i også, her er det næsten som et almindeligt kedeligt fotoalbum.
Under alle omstændigheder er det til farmor fra Sophie - farmor har nemlig fødselsdag i morgen torsdag, og holder det lørdag. :o)
Og den glade giver er HER:
Fik lov at smage nutella for første gang, og når man samtidig savler pga. flere tænder på vej, så vasker mor bare i morgen igen. ;o)

3 kommentarer:

MH72 sagde ...

Hvor er hun bare lækker med nutella over det hele. Jeg synes forøvrigt hun ligner dig :-)

Cowgirl sagde ...

Sikke fint album og sød pige...hun er lige til at give et choko-kys

Thanni sagde ...

Mmm..Nutella ER bare godt :D..og hun er bare dejlig er hun :)