torsdag den 12. juni 2008

Udfordring på TSC 12. juni 2008.

Så har der igen været en udfordring på TSC og denne gang havde jeg lige lyst og det helt rigtige billede at lave LO'et med.

Det endte med at se sådan ud:







Jeg har brugt lyserød bazzil, Fare thee well papir (som også blev brugt på hendes barnedåbsinvitationer) chipboard bogstaver, rød acryl maling og mønstret blomstret papir fra Panduro. Det meste er købt rundt omkring.
Og ja, jeg valgte at stoppe der, sad og legede med noget dims, men satte så den nederste "krølle" med rød maling. Det andet virkede ikke helt rigtigt.

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Det er bare SKØNT!! Og hvor bliver hun bare stor - det er da helt vildt... Elsker det røde og lyserøde smamen - det ser vanvittigt godt ud!!

Charlotte sagde ...

Jeg synes det blev et fantastisk flot farvemix! Lækker måde du fik brugt skitsen på! :-) ... og det billede er da for skønt!

Elisabeth sagde ...

Tak for jeres ros :)
Jeg elsker også selv det billede, og det kan godt være, at jeg skriver lidt tekst på senere... synes alligevel der mangler lidt.