tirsdag den 17. juni 2008

Nyt LO

Så fik jeg søreme lavet et LO mere.

Dette er fra Sophies fødsel.
Billedet af hende er taget med min gamle mobiltelefons kamera og er derfor lidt sløret, men det er det allerførste der er taget, så vidt jeg lige husker... Så det skulle bruges.
Det andet billede er "oplysningstavlen", hvor den stolte far (som regel da) skriver de oplysninger jordemoderen giver ham, mens barnet bliver målt og vejet.

Jeg har brugt BG Urban Couture - Sateen papir, bånd, chipboard bogstaver med bling og chipboard "dims" også med bling, begge fra Scraphouse.

Noget skal man jo lave, når man alligevel har en syg lille pige, man skal måle temperatur på - ofte! ;o)

6 kommentarer:

Thanni sagde ...

Hvor er det et fint LO - og kan godt forstå det billede skulle bruges :)

Cowgirl sagde ...

Skønne farver - er du igang med et helt album til Sophie ???

Elisabeth sagde ...

Ja, jeg tænkte det måske kunne motivere mig til at blive ved med at scrappe? Der kommer jo hele tiden nye motiver til. ;)

Karina Beck sagde ...

Sikke et lækkert LO, du har lavet

Anne Bente sagde ...

åhhh, hvor er den bare total skøn :)

FrkScrap sagde ...

Åhh hvor er dét et dejligt LO
Lækre farver, og sikke en sød bette pus.

Kan godt lide at der er så meget tekst derpå..

:)