fredag den 13. juni 2008

Layout hjælp

Jeg sidder og bakser med et dobbelt LO, som jeg bare ikke synes "klikker"... Skitsen ser sådan her ud:

Og mit foreløbige bud på LOet ser sådan her ud:

Det er meningen, at båndet skal gå hele vejen over på begge ledder, men jeg har ikke klippet i det endnu, så derfor ser det for kort ud. Titel og tekst området er markeret med et stykke pergament papir, der naturligvis ikke skal være der. Måske skal der matter under?
Jeg er virkelig i den situation, at jeg har set mig blind for positive og negative sider i dette LO, jeg har prøvet med disse ark mønsterpapir (se nedenfor), der naturligvis kan bruges både som underlag og som "pyntekant" - se skitsen, men jeg er også lidt bekymret for om den (ta da) tiltænkte håndskrevne tekst vil forsvinde i mønsterpapiret.
Det kan jo også være, at denne opsætning vil virke alligevel, når alt kommer på osv, men jeg kunne virkelig godt bruge jeres mening.
TAK.
Det øverste er "bagsiden" som jeg havde tænkt mig IKKE at bruge, allerhøjst som effekt.
Jeg har også leget lidt med disse, de er lysere i virkeligheden, beklager skyggerne.

Og jeg vil virkelig værdsætte jeres input.

1 kommentar:

FrkScrap sagde ...

Hvor er det altså bare blevet rigtig flot. Godt lavet.

:)