fredag den 27. juni 2008

Nyt indkøb til trolden.

Så har mor powershoppet til Sophie igen, dvs. regningen for det "værste" får jeg først på ca. torsdag ...
Jeg kan nemlig hente min cykel ved cykelhandleren sidst på onsdag eftermiddag (så jeg gør det nok om torsdagen, når Sophie er i dagpleje), der er blevet monteret en cykelstol til den unge dame, sat nyt støtteben på, dæk muligvis skiftet (afhænger af hvor slemt de har det) og gear efterset.
Og betaler naturligvis først ved afhentningen.

Så jeg har samtidig købt en cykelhjelm til hende - som er købt og betalt i går - og den synes jeg lige i skal se.

Det er en rigtig tøsetøs hjelm, som min veninde ville sige, jeg ville gerne have haft pangfarver, men de andre modeller kunne moderen ikke lide, og den model Mor her KUNNE lide (ud over tøsetøs-modellen) den var for bred til hendes lille hovede.

Så det blev denne:
Lidt nuser, ikke?
Til at begynde med, skal hun så have en tynd bomuldshue inden under, for den er en lille milimeter eller to for stor stadigvæk, så med huen - er problemet løst. :o)
Ingen cykler uden hjelm her!
(så ulempen er, at mor skal til at bruge sin... Ups ha ha)

1 kommentar:

Anne Bente sagde ...

nåååå så fin den er :)