mandag den 9. juni 2008

Endelig lidt scrap ...

Jeg har - mens min mor lå på sygehuset - som tidligere nævnt fået scrappet lidt. Og lysten er bedre end den har været længe, så jeg håber, at jeg snart kommer i de helt rigtige omdrejninger igen.

Men:
Her ser I den værtindeblomst, som jeg lavede til min veninde Clotilde, da hendes datter blev døbt i søndags.
Inden i var der så en troldekugle med blomst, den holder længere end en buket til samme pris ;o)
Der er brugt lilla Heidi Swapp karton i 2 farver ametyst fra Multiscrap, bling C fra Panduro, papir fra en 6x6 blok fra GQ, bånd fra Panduro, punch til hjørner og babyfødder, perler, stofpynt, sværter og alt muligt andet - det meste fra Multiscrap - købt ved Friskole-maraton-scrap dag i Gislev.
Heldigvis blev hun glad for den, og hvis der er nogle der undrer sig over, hvad der står inde i midten?
Så står der Val bene un fiori, som er italiensk for "det fortjener en blomst" eller "her er en blomst"
Billederne er så naturligvis fra datterens fødsel og frem til for ca. 14 dage siden, hvor jeg tror det sidste billede er taget.

5 kommentarer:

Pia Odgaard sagde ...

Hold da fast hvor er den blevet sød! Lækre farver!

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var da en virkelig kær og betænksom værtindegave - godt tænkt og fint udført!

MH72 sagde ...

Hvor er det bare en flot "blomst du har givet" :-)

Marianne sagde ...

WOW!!!!!!! Den er SÅ fed!!!! Hamrende flot - og flot gået, Elisabeth!! Det er da en "blomst", man har lyst til at vise frem...

Karina Beck sagde ...

Hvor er det bare en superlækker gave, du har lavet